ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 29 مرداد 1397 در ساعت 11 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فلزات به دلیل جنس سختی که دارند به راحتی برش نمیخورند. برش فلزات در گذشته توسط دستگاه هایی انجام میشد که این دستگاه ها به خوبی و با دقت نمیتوانستند برش را انجام دهند. با پیدایش برش لیزر این امکان بوجود آمد که بدون نقص و ایجاد هرگونه ضایعاتی روند برش انجام شود. در این بین آلومینیوم از حساس ترین فلزات است که برش آن باید با دقت بیشتری انجام شود. با برش آلومینیوم میتوان این فلز را بدون اینکه مشکلی در سطح ورق ایجاد شود برش داد.

البته برش لیزر آلومینیوم به صورت حرفه ای باید انجام شود و هر فرد تازه کار و ناشی برای این کار مناسب نیست. در برش لیزر آلومینیوم به صورت حرفه ای اول از هر اقدامی افراد متخصص و با تجربه بکار گرفته میشوند. این افراد به دلیل اینکه سالها کار برش را انجام داده اند میتوانند به درستی با دستگاه های مخصوص کار کنند و برش را بدون آسیب رسیدن به بدنه ورق انجام دهند.

در برش لیزر آلومینیوم به صورت حرفه ای از دستگاه های مدرن نیز برای این کار استفاده میشود. با پیشرفت تگنولوژی دستگاه های مختلف برش لیزر نیز به روز میشوند. به روز شدن دستگاه های برش باعث افزایش کیفیت برش میشود.

نکات بسیار مهمی را در برش لیزر آلومینیوم به صورت حرفه ای باید یاد آور شویم تا به هر شرکتی برای برش آلومینیوم اطمینان نکنید:

قبل از سفارش برش لیزر سابقه شرکت را بررسی کنید. برخی شرکت ها سابقه چندانی در این زمینه ندارند و فقط ادعای برش لیزر آلومینیوم به صورت حرفه ای دارند. برای اینکه بتوانید به سابقه شرکت پی ببرید میتوانید به نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت مراجعه کنید. هر چه شرکت نمونه کارهای بیشتری را ارائه دهد مطمئنا میتواند در برش بسیار بهتر و با کیفیت تر عمل کند.

برش لیزر آلومینیوم به صورت حرفه ای باید در زمانی مناسب انجام شود. زمانی را که شرکت برای برش لیزر آلومینیوم به شما پیشنهاد میدهد با سایر شرکت ها مقایسه کنید. البته زمان کوتاه به این معنی نیست که میتوانید به شرکت اعتماد کنید. زمانی را که شرکت به شما ارائه میدهد با زمان شرکت های دیگر مقایسه کنید. ممکن است زمان انجام برش در برخی شرکت ها بیشتر باشد ولی کیفیت کار نیز بالا باشد پس زمان کمی طولانی به معنای مورد اطمینان نبودن شرکت نیست.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر