ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 دی 1399 در ساعت 14 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مرکز برش لیزر نیک مجموعه ای از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و بروز لیزری را در اختیار دارد که همگی این تجهیزات زیر نظر پرسنلی حرفه ای و با تجربه، برش لیزر آلومینیوم و دیگر فلزات را برای مشتریان انجام میدهند. کیفیت و همچنین تعرفه مناسب برش از ویژگی های مرکز برش لیزر نیک میباشد.

آلومینیوم یکی از پر کاربرد ترین فلزات در جهان و در بخش های مختلف صنعتی و ساختمانی است. آلومینیوم در ورق های بزرگ و یا کوچک به فروش میرسد که صنایع و واحد های تولیدی نیز برای اینکه بتوانند آنرا به ابعاد و اشکال دلخواه در آورده و برای تولید محصولات خود مورد استفاده قرار دهند ابتدا آنرا برش میدهند که این برش به آسانی انجام نمیشود و مهمترین مرحله نیز همین برش است. به لطف ورود دستگاه های برش لیزری امروزه برش لیزر آلومینیوم تا حد زیادی آسان شده است. اما برش لیزر آلومینیوم چه کاربردی دارد؟ برای اینکه پی ببرید برش لیزر آلومینیوم چه کاربردی دارد با ماه همراه باشید تا مطالبی را در این خصوص به شما شرح دهیم.

کاربرد برش لیزر آلومینیوم در واحد های تولید لوازم خانگی

آلومینیوم یکی از پر کاربرد ترین فلزات برای تولید لوازم خانگی محسوب میشود و سالانه تعداد زیادی از لوازم خانگی که ما با  آن ها در طول روز سر و کار زیادی داریم از آلومینیوم بخصوص در بدنه خود بهره میبرند. اما آلومینیومی که در واحت های تولید لوازم خانگی مورد استفاده قرار میگیرند ابتدا توسط دستگاه برش لیزری به ابعاد مختلف برش میخورند. کلیه لوازم خانگی که در کشور ما تولید میشوند حتی یک هزارم میلیمتر نیز از لحاظ ابعاد با یکدیگر تفاوت ندارند که این نشان میدهد که برش قطعات آلومینیوم بخش های مختلف آن با دقت بالایی انجام میشود. برش لیزر آلومینیوم نه تنها دقت برش را افزایش میدهد بلکه سرعت برش را نیز تا حد زیادی بالا میبرد که در نتیجه تمامی قطعات آلومینیوم مورد نیاز واحد های تولیدی در کوتاه ترین زمان به آنها خواهد رسید.

کاربرد برش لیزر آلومینیوم در ساختمان سازی

برش لیزر آلومینیوم کاربرد های بسیار زیادی دارد و نباید تصور کنید که کاربرد آن تنها در چند بخشد محدود میشود اما در برخی از بخشها مانند ساختمان سازی و یا واحد های تولید لوازم خانگی کاربرد بسیار زیادی دارد. واحد های تولید تجهیزات ساختمانی از بخش هایی هستند که از فلزات استفاده بسیار زیادی دارند که در این بین آلومینیوم نیز به نوبه خود در برخی از بخش ها مورد استفاده قرار میگیرد. اینکه برش لیزر آلومینیوم چه کاربردی دارد میتوان به صنایع زیادی اشاره کرد اما در صنایع مرتبط با ساختمان سازی و در بیشتر بخش ها کاربرد بسیار زیادی دارد. وسایل و لوازم تزئینی و همچنین کاربردی زیادی در منزل و در جای جای آن وجود دارند که امروزه در ساخت یک ساختمان که میتواند مسکونی باشد یا تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر