ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 5 بهمن 1396 در ساعت 10 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه در کمتر صنعتی میتوان یافت که از خدمات برش لیزر در آن استفاده نشده باشد. برش لیزری در حال حاضر به صورتی همه گیر شده است که نمیتوان به کمک آن به مقصود نهایی دست یافت. به عنوان مثال خدمات برش فلزات در صنعت طلا سازی نقش تعیین کننده ای دارد زیرا بسیاری از طلاهایی که ما امروزه در ویترین فروشگاه های طلا می بینیم از طرح های بسیار ماهرانه و ظریفی در آن ها استفاده شده است که ایجاد چنین طرح و نقشی توسط نیروی انسانی کاری سخت و زمانبر خواهد بود و ممکن است نتیحه نهایی نیز همان چیزی که مد نظر ماست نشود.

از دیگر کاربرد های خدمات برش فلزات می توان به ساخت هدایای تبلیغاتی اشاره نمود. هر شرکت و برندی برای آنکه بتواند نام خود را در ذهن مخاطبانش به ثبت برساند می بایست تبلیغات انجام دهد. یکی از این راه ها اهدای هدایای تبلیغاتی به شرکت های طرف قرارداد و یا مخاطبین می باشد که باعث تثبیت برند شما در ذهن آنها خواهد شد.

کاربرد دیگری که میتوان به آن اشاره نمود در ساخت تابلو برای فروشگاه های سطح شهر اشاره نمود. هر فروشگاه برای آنکه نام خود را در کنار همسایه های خود به افراد گذری به نمایش گذارد به تابلو نیازمند است به همین جهت می توان با استفاده از برش لیزر فلزات برای فروشگاه های مختلف تابلو سازی نمود.

هر شرکت و کارخانه ی معتبر و ثبت شده ای باید حتما حداقل یک مهر معتبر داشته باشد به همین جهت می توان با استفاده از برش لیزری برای اینگونه شرکت ها و کارخانه ها نیز مهر تولید نمود.

در صنایع مرتبط با دکوراسیون داخلی نیز شاهد به کار بردن برش لیزری هستیم به صورتی که میتوان بر روی مبلمان و میز ها با استفاده از برش لیزر طرح های زیبایی زده و باعث فروش بیشتر اینگونه محصولات بود.

قطعات الکترونیکی یکی دیگر بخش هایی است که میتوان به وسیله ی برش لیزری بر روی آنها حکاکی نمود. بسیاری از قطعات الکترونیکی به نوبه ای طراحی شده اند که ممکن است یک قطعه با ظاهر یکسان دارای مشخصات فنی مختلفی باشد به همین جهت می توان با استفاده از برش لیزری بر روی بدنه ی قطعات به صورت حرفه ای اطلاعات جامعی در زمینه ی آن قطعه مخصوص بر روی آن حکاکی نمود. همچنین می توان لوگو یا نام شرکت سازنده ی بسیاری از قطعات و لوازم تولیدی را بر روی بدنه آنها حکاکی نمود.

در صورتی که شما در یکی از مشاغل تولیدی یا صنعتی مشغول به فعالیت هستید و مایلید تا از قیمت برش فلزات اطلاعات کافی کسب کنید به شما پیشنهاد میکنیم تا با ما در برش لیزر نیک تماس گرفته و در زمینه قیمت برش فلزات و روش و زمان انجام کار اطلاعات کافی را کسب نمایید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر