ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 16 فروردین 1400 در ساعت 12 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت برش لیزر نیک جزو شرکت های نام آشنا در زمینه ارائه خدمات برش لیزر میباشد و امکان برش با تعرفه های بسیار مناسب را نیز فراهم نموده که در نتیجه و با دریافت خدمات از این مجموعه علاوه بر برش بسیار با کیفیت هزینه ها نیز برای تولید در صنایع تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

فلزاتی که برای تولید  محصولاتدر صنایع مورد استفاده قرار میگیرند اول از هر چیز باید برش خورده و به ابعاد و اشکال مختلفی در آیند. امروزه برش فلز به کمک دستگاه های لیزری انجام میشود و کار را برای برش تا حد زیادی آسان و تسریع کرده است. اما از آنجایی که هزینه های برش برای صنایع اهمیت بسیار زیادی دارد در ادامه مطلب قصد داریم تا  به این سوال یعنی قیمت برش لیزر فلزات بر چه اساسی محاسبه می شود پاسخ دهیم. چندین عامل وجود دارند که در پاسخ به سوال قیمت برش لیزر فلزات بر چه اساسی محاسبه می شود به صورت اختصار به آنها خواهیم پرداخت. یکی از عواملی که بر روی قیمت برش فلزات تاثیر زیادی دارد  حجم و تعداد کاری است که باید انجام شود. هر چه حجم و ابعاد  کار و تعداد برش ها افزایش می یابد در نتیجه قیمت ها نیز افزایش خواهد یافت.

نسبت به نوع برش فلزات قیمت ها متفاوت هستند

در حال  حاضر برای برش لیزر فلزات از روش ها و دستگاه های متعددی کمک گرفته میشود و تنها یک دستگاه بخصوص برای این کار استفاده نمیشود. همین موضوع یعتی بکارگیری از تجهیزات و دستگاه ها برش لیزر فلزات گوناگون نیز باعث شده تا قیمت برش لیزر فلزات نیز متغیر باشد. هر چه صنعت برش لیزر فلزات  با استقبال بیشتری روبرو شد در نیتجه دستگاه ها و تجهیزات جدیدتری وارد بازار شدند که هر یک  نیز از تعرفه های خاصی برای برش برخوردار هستند.  قیمت برش لیزر فلزات در برخی از دستگاه ها که قادر به برش دقیقی هستند و حتی میتوانند حکاکی بسیار دقیق و بی نقصی را انجام دهند به مراتب بالاتر میباشد. البته تعرفه ها و قیمت برش لیزر فلزات  توسط این دستگاه ها به حدی بالا نیست که هزینه های زیادی را ایجاد نمایند بلکه در واقع با برش های بدون نقص هزینه های شما را کمتر خواهند کرد.

تعرفه برش لیزر فلزات در حکاکی بیشتر از برش های معمولی

یکی از مواردی که باید در پاسخ به سوال قیمت برش لیزر فلزات بر چه اساسی محاسبه می شود به آن بپردازیم و تاثیر زیادی بر روی قیمت ها دارد حکاکی بر روی فلز میباشد. حکاکی بر روی فلز پیچیدگی های خاص خود را دارد و مطمئنا به زمان زیادی نیز نیاز دارد که از این رو این موضوع بر روی تعرفه ها تاثیر زیادی نیز خواهد داشت. در  حکاکی باید زمان بیشتری صرف شود و البته دستگاه های خاصی مانند فایبر مورد استفاده قرار گیرند که مطمئنا نباید انتظار تعرفه هایی برابر با برش های معمولی را داشت.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر