ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 اسفند 1399 در ساعت 16 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مرکز برش لیزر نیک یکی از مراکز پیشرفته برش لیزر فلزات می باشد که با بهره گیری از پرسنل مجرب و دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا می تواند برش لیزر فلزات شما را با کیفیت بسیار بالایی به انجام برساند.

 مس یکی از فلزات بسیار مهم و کاربردی در بخش‌ های مختلف صنایع می باشد که با استفاده از آن می توان انواع قطعات و لوازم را ساخت. برش لیزر مس یکی از روش های پیشرفته برای برش این فلز بوده که می‌تواند طرح های بسیار پیشرفته را در تنوع طرح‌ها ایجاد نماید، مس به دلیل انعطاف بسیار بالایش در لوازم زینتی ، بدلیجات و ظروف آشپزخانه، مجسمه سازی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین می‌توان با استفاده از لیزر برش هایی زیبا را در سطح این فلز ایجاد کرد همچنین می‌توان با استفاده از دستگاه های برش لیزر مس، بر روی ورقه های مس حکاکی را ایجاد کرده و طرح های مختلف را ایجاد کرد.

دستگاه برش لیزر با استفاده از توان های مختلف می تواند کار کند که توان دستگاه با توجه به ضخامت قطعه مورد نظر در نظر گرفته می شود. با استفاده از پرتو هایی که دستگاه برش لیزر مس بر روی فلز می تابد، به وسیله ذوب یا تبخیر برش‌ها را ایجاد می نماید و سپس با فشار گاز توسط دستگاه برش ها به صورت با کیفیت و بدون ضایعات ایجاد خواهد شد.

مزایای مهم استفاده از برش لیزر مس

 با استفاده از برش لیزر مس می توان انواع طرح های دلخواه پیچیده را بر روی ورق‌های مس ایجاد کرد.

 سرعت کار در برش لیزر بسیار بالا خواهد رفت.

امکان تولید همزمان چندین قطعه فراهم می شود.

کاهش هزینه ها و حفظ کیفیت فلز و ایجاد ضایعات بسیار کم از مزایای مهم استفاده از برش لیزر مس به شمار می رود.

خلاصه کردن چندین مرحله برش به یک مرحله برای برش مس و...

با استفاده از برش لیزر می توان انواع لوازم و قطعات را به تولید رساند و تولیدات را به طور قابل ملاحظه‌ای گسترش داد. برش لیزر فناوری نوینی است که توانسته مورد استفاده در صنایع مختلف قرار گیرد و بتوان انواع فلزات را در طرح های مورد نظر برش داد. فلزات سخت هستند و انعطاف بسیار کمی دارند بنابراین برش در فلزات بسیار دشوار بوده و ابزارهای ابتدایی و روش های سنتی پاسخگوی نیاز های ما نمی باشد بنابراین با روی کار آمدن دستگاه های برش لیزر ما توانستیم امروزه انواع طرح های هندسی و متنوع را بر روی فلزاتی مانند مس اجرا نماییم. فلز مس یکی از فلزاتی است که انعطاف بالایی دارد و برش در سطح آن باید به صورت دقیق و با مهارت انجام گیرد تا نتیجه کار رضایت بخش واقع شود مرکز برش لیزر نیک با توجه به بهره ‌گیری از نیروی کار متخصص و مجرب خود توانسته انواع طرح های مشتریان گرامی را انواع مختلف و باکیفیت بسیار بالا بر روی فلز مس اجرایی نماید. این شرکت معتبر ، مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها بوده و خدمات برش انواع فلزات را ارائه می دهد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر