ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 16 فروردین 1400 در ساعت 12 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت برش لیزر نیک فعالیت خود را در راستای خدمات رسانی به صنایع و کارخانجات و در زمینه برش لیزر سال ها پیش آغاز نمود و از همان ابتدا نیز با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و پرسنل زبده توانست گام های موثری برای رفع نیاز صنایع بر دارد.

برش فلزات از سخت ترین روش های برش میباشد زیرا بافت سخت فلز اجازه نمیدهد تا به آسانی و با سرعت بالا بتوان برش را انجام داد. امروزه و با توجه به نیاز گسترده صنایع به فلزات باعث شده تا روش های مدرنی برای برش فلزات ابداع شود که به آن برش لیزری گفته میشود. برش لیزری توسط دستگاه های لیزری پیشرفته ای انجام میشود و در کشور ما شرکت های متعددی وجود دارند که این خدمات یعنی برش را به متقاضیان و ضنایع ارائه میدهند. مزایای برش لیزر نسبت به روش های سنتی برش فلزات بسیار زیاد است که به مهمترین این مزیت ها اشاره خواهیم نمود. یکی از مزایای برش لیزر نسبت به روش های سنتی برش فلزات به دقت بالای برش لیزری میباشد. برش لیزری توسط دستگاه های اتوماتیک انجام میشود که نیروی انسانی بر خلاف روش های سنتی هیچ دخالتی در آن ندارد و بدین ترتیب برش با دقت بسیار بالایی نیز صورت خواهد گرفت. این دستگاه ها مطابق با برنامه ای که به کامپیوتر آنها داده شده عمل کرده و برش را بدون هیچگونه خطایی انجام میدهد.

کاهش زمان برش ازمزایای برش لیزر نسبت به روش های سنتی برش فلزات

یکی از مزیت های بزرگی که برش لیزری در کنار دقت بالا ایجاد خواهد کرد کم کردن زمان برش میباشد. زمان برای صنایع و تولید کنندگان اهمیت بسیار زیادی دارد و تمایل دارند تا برای پیشبرد کار خود این زمان به حد اقل برسد. برش لیزر فلزات به دلیل اینکه تنها توسط دستگاه انجام میشود و نیروی انسانی دخالتی در آن ندارد در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد.  در روش های سنتی و قدیمی از نیروی انسانی و تجهیزات دستی برای برش استفاده میشد که باید زمان زیادی بمنظور برش صرف میشد و این موضوع برای صنایع قابل قبول نبود. اما در روش برش لیزر اینگونه نیست  و کلیه مراحل به صورت اتوماتیک انجام میشود.

قیمت برش لیزر مناسب تر از روش های سنتی

از مزایای برش لیزر نسبت به روش های سنتی برش فلزات که میتواند هزینه های تولید را برای صنایع بکاهد کاهش قیمت و تعرفه ها میباشد. قیمت برش لیزر در مقایسه با روش های سنتی به دلیل عدم بکارگیری از نیروی انسانی تا حد چشمگیری کاهش می یابد و میتواند هزینه های کلی صنایع را برای تولید نیز بکاهد. البته برخی عوامل وجود دارند که بر روی قیمت برش لیزر تاثیر گذار هستند اما در هر صورت این روش برش بسیار کم هزینه تر میباشد. شرکت برش لیزر نیک با در نظر گرفتن تعرفه های بسیار مناسب برای برش لیزر توانسته هزینه ها را برای صنایع به حد چشمگیری بکاهد و امکان برش را نیز با در اختیار گرفتن تجهیزات پیشرفته تا حد زیادی تسریع کند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر