ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 11 ارديبهشت 1400 در ساعت 16 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

استفاده از لیزر در برشکاری سال هاست رو به افزایش می باشد و برای برش بسیاری از مواد قابل استفاده می باشد. استفاده از تکنولوژی برش لیزر برای برش بسیاری از متریال ها بسیار شگفت انگیز می باشد زیرا می توانید در کمترین زمان بیشترین کارایی را با مناسب ترین قیمت داشته باشید. استفاده از برش لیزری فلزاتی نظیر برش لیزر آهن، برش لیزر مس، برش لیزر استیل، برش لیزر برنج، برش لیزر آلومینیوم در صنایع مختلف توانسته بسیاری از کار ها را با کیفیتی بیش از روش های سنتی برش فلزات و با سرعتی غیر قابل مقایسه با قبل و بهینه و بدون دور ریزی به انجام برساند.

می توان گفت برش استیل و دیگر فلزات سخت ترین کاری است که بر روی فلزات انجام می شود. فلزات دارای قیمت بالایی می باشند و برش آن ها باید با دقت انجام شود تا از این نظر دچار ضرر و زیانی نشوید بنابراین باید دقت و کنترل دقیقی برای برش فلزات انجام شود. برش لیزری فلزات می توان گزینه مناسبی برای برش فلزات باشد زیرا می توان برش هایی را با ابعاد کمتر از یک میلی متر و تا اندازه های بیشتر و با کیفیتی بسیار بالا را ایجاد نمود.

هم اکنون نیز با توجه به بیشتر شدن نیاز به استفاده از انواع فلزات در صنایع مختلف برش لیزر فلز نظیر برش لیزر آهن، برش لیزر آلومینیوم، برش لیزر برنج و سایر فلزات می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد و از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون بصرفه است زیرا با کیفیت بالایی و با استفاده بهینه از فلز قابل انجام می باشد. بنابراین تجهیزات برش لیزری در صنعت جایگاه ویژه ای خواهد داشت و این تکنولوژی جایگاه ویژه ای را در بازار برش لیزر پیدا کرده است.

 برش لیزر قابلیت های بی نظیری را برای صنایع ایجاد کرده است و به وسیله این تکنولوژی می توان طرح هایی پیچیده با ظرافت بالا و با کیفیت را بر روی فلزات پیاده کرد و این کار بدون ایجاد هر گونه پلیسه و خلل و فرج و ایجاد دوده  انجام می شود.

تعیین هزینه برش لیزر فلزات

برای تعیین قیمت برش لیزر فلزات مولفه های بسیار دخیل می باشند که از آن دست می توان به تیراژ، نوع و ضخامت فلز و گاز مورد استفاده اشاره نمود. بنابراین در این مقاله نمی توانیم قیمت برش لیزر را به طور مشخصی خدمت شما عزیزان ارائه نماییم. ولی با توجه به شرایط می توانیم با بهترین شرایط کار برش لیزر شما را با کیفیت بالا در حداقل زمان ممکن و با در کمترین زمان ممکن انجام دهیم. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط انجام برش لیزر و قیمت برش لیزر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از کارشناسان ما اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر