ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 در ساعت 16 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انجام برش لیزری برای بسیار ی از مواد مناسب هستند ولی نباید گمان کرد که همه مواد را می توان با استفاده از دستگاه برش لیزری برش داد. ساختار برخی از مواد به شما این اجازه را نمی دهند که با استفاده از برش لیزری بتوانید آن ها را بدون مشکل و بدون خطر برش دهید. استفاده از لیزر برای برش این مواد سبب می شود که دستگاه برش لیزر دچار خرابی شده و امکان دارد آلودگی محیطی نیز ایجاد شود زیرا ترکیبات شیمیایی تشکیل دهنده برخی متریال ها سبب می شود تا گازهای خطرناکی تولید شود. بنابراین برای برش لیزری نیاز است اول موادهایی را شناسایی کنید که قابل برش توسط دستگاه برش لیزری باشند. شناخت محدویت ها برای برش لیزری جزء مواردی است که باید پیش از برش لیزر به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانید بی خطر و بدون آسیب رسیدن به دستگاه برش لیزری را انجام دهید.

از جمله موادی که برش لیزری برای آن ها مناسب نمی باشد می توان به کربن، کلرید پلی وینیل یا PVC، پلی وینیل بوتیل یا PVB، پلی اتیل فلوئورو اتیلن یا PTFE /Teflon، اکسید بریلیم، متریال های حاوی هالوژن مانند فلوئور، کلر،برم، ید، منگنز، کروم، نیکل،کبالت اشاره نمود و در صورتی که از برش لیزری برای این مواد استفاده شود دود تولید می شود که ممکن است دودهای سمی و خطرناک هم تولید شود.

دستگاه برش لیزری در صنایع بسیاری کاربرد دارند که از آن دست می توان به صنایع فلزی، تبلیغات، صنایع چوب، صنایع پارچه و چرم و بسیاری دیگر از صنایع متنوع کاربرد دارد. برش لیزری برای این مواد سبب می شود تا برش با سرعت بسیار بالا و همچنین دقت بالایی انجام شود. یکی دیگر از موارد استفاده برش لیزری انجام نمونه سازی در زمان کم و با هزینه پایین در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد که می تواند برای بسیاری بسیار کاربردی باشد.

قیمت خدمات برش لیزری

هزینه برش لیزری به عواملی که در ادامه به آن می پردازیم بستگی دارد:

این که شما ماده مورد نظر را برای برش لیزری داشته باشید و همچنین طرح مورد نظر را داشته باشید با زمانی که شما فقط یک طرح را برای پیاده سازی داشته باشید و همه کار را به کارگاه بسپارید کاملاً متفاوت می باشد. بنابراین برای تعیین قیمت برش لیزر آهن یا قیمت برش لیزر آلومینیوم، برش لیزر مس، برش لیزر استیل، برش لیزر برنج و در کل برش لیزر فلزات بهتر است به طور حضوری و یا تلفنی با برش لیزر نیک تماس بگیرید و با توضیح درخواست خود بهترین قیمت برش لیزر را دریافت نمایید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر