ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 دی 1399 در ساعت 15 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت برش لیزر نیک بصورت کاملا تخصصی در زمینه برش لیزری فلزات فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر نیز مدرن ترین و مجرب ترین پرسنل را  برای برش لیزری در اختیار دارد که با انتخاب این مجموعه میتوانید انواع ورق های فلزی و مسی را با دقت بالا و با کمترین هزینه انجام دهید.

از جمله فلزاتی که از لحاظ ارزش در رده بالایی نسبت به دیگر فلزات قرار میگیرد و همین موضوع نیز آنرا به یکی از گران ترین فلزات بدل کرده است مس میباشد. مس جزو فلزاتی است که کاربرد بسیار فروانی چه در ساخت تجهیزات صنعتی و چه در بخش لوازم خانگی دارد . ورق های مسی برای اینکه مورد استفاده قرار بگیرند ابتدا باید به سایز و ابعاد گوناگون برش بخورند که این برش دیگر به روش های قدیمی و سنتی انجام نمیشود و روش های نوین لیزری امروزه برای برش آنها به کار گرفته میشود. اما کاربرد برش لیزر مس در کجاست؟ برش لیزر مس در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرد اما برخی صنایع وجود دارند که در این بین بیشترین میزان استفاده از این روش برش را دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

کاربرد برش لیزر مس در  تولید لوازم خانگی

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سوال که کاربرد برش لیزر مس در کجاست باید به عمده کاربرد آن یعنی تولید لوازم خانگی اشاره داشته باشیم. هر چند این فلز در بسیاری از بخش ها کاربرد دارد و حتی صنایع برق نیز از این نوع فلز استفاده زیادی دارند اما این فلز کاربرد زیادی در تولید لوازم خانگی پیدا کرده است. امروزه لوازم خانگی زیادی وجود دارند که در ساخت خود از مس بهره برده اند و این موضوع نیز کیفیت و همچنین ارزش آنها را دو چندان کرده است. البته مسی که در ساخت لوازم خانگی مورد استفاده قرار میگیرد شاید تنها در برخی بخش ها مورد استفاده قرار گیرد که دلیل آن نیز گران قیمت بودن فلز مس است. برش لیزر مس  از اینرو در ساخت قطعات متعلق به لوازم خانگی مورد استفاده قرار میگیرد که برش آنها باید با دقت بالایی انجام شود و همچنین به دلیل ارزشمند بودن فلز مس نباید پلیسه و ضایعاتی از برش حاصل گردد.

کاربرد برش لیزر مس در حکاکی

یکی از عمده کاربرد های برش لیزری به دلیل دقت بسیار بالایی که دارد در حکاکی میباشد. یکی از دقیق ترین و حساس ترین روش هایی که از طریق آن میتوان برش بدون کوچکترین خطایی را انجام داد برش لیزری میباشد. حکاکی بر روی ورق های مسی بر خلاف برش در سایز و ابعاد های مشخص کاری بسیار دشوار میباشد که کوچکترین بی دقتی در حین برش و حکاکی میتواند منجر به ضایع شدن ورق مسی شود. با بکارگیری از برش لیزری مس دیگر شاهد ضایع شدن ورق های مسی نخواهیم بود و میتوان یک حکاکی بسیار دقیق و بدون هزارم میلی متر خطار را انجام داد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر