ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 دی 1399 در ساعت 15 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مرکز برش لیزر نیک امکان برش لیزر آهن و فلزات را در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان خود فراهم آورده است و میتوانید با دریافت خدمات از این مجموعه  کلیه سفارشات خود را در زمان کوتاهی دریافت نمایید.

آهن از عناصر بسیار سخت و پر کابرد است که کاربرد آن بسیار زیاد است. آهن آلات زمانی قابل استفاده خواهند بود که به ابعاد و اشکال مد نظر در آیند. شکل دادن به آهن کاری دشوار است و این کار در گذشته بصورت دستی انجام میشد که دقت آن بسیار پایین بود و همچنین زمان زیادی را نیز برای برش نیاز داشت. اما امروزه روش های مدرنی برای برش ابداع شده اند که باید به برش لیزر اهن اشاره نمود. اگر تمایل دارید تا  در مورد برش لیزر آهن بیشتر بدانید این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا نسب به این روش برش اطلاعاتی را کسب نمایید.دستگاه برش لیزر آهن از دسته دستگاه هایی مجهز به فن آوری لیزری میباشد که با تاباندن اشعه لیزری بر روی ورق های‌آهنی به راحتی آنها را به ابعاد و اشکال گوناگون برش میدهد. این دستگاه ها بصورت اتوماتیک کار میکنند و نیازی به دخالت نیروی انسانی وجود ندارد. در واقع نیروی انسانی زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که دستگاه به ورق فلزی برای برش نیاز داشته باشد و یا کار برش به طور کامل به اتمام رسیده باشد. اصلی ترین کار که برش میباشد به طور خودکار توسط دستگاه انجام میشود.

برش لیزر آهن و کاهش هزینه های برش

یکی از عواملی که محبوبیت این روش برش آهن را تا حد زیادی افزایش داده است هزینه های بسیار مناسب برش با لیزر میباشد. برش لیزری ویژگی های بسیار زیادی را در برش در مقایسه با روش های سنتی و قدیمی ایجاد میکند با این تفاوت که در روش برش لیزری هزینه ها نیز تا حد زیادی کاهش می یابد. اما چگونه هزینه های برش با بهره مندی از این روش یعنی برش لیزری کاهش می یابد؟ دستگاه های برش لیزری به نیروی انسانی برای برش نیاز ندارند و در نتیجه دستمزدی نیز شامل حال نیروی انسانی نخواهد شد. همین موضوع یعنی به حد اقل رسیدن استفاده از نیروی انسانی در برش خود در کاهش هزینه ها تاثیر بسیار زیادی دارد و میتواند صرفه جویی زیادی را برای صنایعی که قصد برش فلزات مورد نیاز خود را دارند در پی دارد.

برش آهن در کوتاه ترین زمان و کمترین پلیسه

در ادامه مطلب و برای اینکه در مورد برش لیزر آهن بیشتر بدانید باید به زمان و همچنین کاهش ضایعات حاصل از برش اشاره کنیم. در برش لیزری به دلیل اینکه دستگاه های برش سرعت بالایی دارند روند برش تسریع شده و زمان کمی برای این کار مورد نیاز خواهد بود. این دستگاه بدون توقف برش را انجام میدهد و مکثی در هنگام انجام کار نخواهد داشت که در نتیجه این موضوع در سرعت برش تاثیر بسیار زیادی دارد. همچنین برش لیزری کمترین میزان پلیسه و ضایعات را ایجاد خواهد کرد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر