ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 دی 1399 در ساعت 14 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت برش لیزر نیک مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های برش لیزری و همچنین زبده ترین پرسنل را در اختیار گرفته است که تمامی این تجهیزات و همچنین مهارت پرسنل مجموعه باعث شده تا برش فلزات در کوتاه ترین زمان و با کیفیت بسیار بالایی انجام شود.

بطور کلی فلزات  مانند دیگر اجسام به راحتی برش نمیخورند و به دلیل بافت بسیار سختی که دارند باید توسط تجهیزات مخصوصی برش خورده و به اشکال گوناگون در آیند. برش فلزات به لطف تکنولوژی لیزری تا حد زیادی آسان شده است و دیگر نیازی به استفاده از ابزار آلات قدیمی برای برش وجود ندارد. برای اینکه در مورد خدمات برش لیزر بیشتر بدانید بهتر است تا با ادامه مطلب با ماه همراه باشید. برش لیزر از نوین ترین روش های برش در دنیا محسوب میشود که هنوز روشی جدیدتر جایگزین آن نشده است و با توجه به مزیت های بسیار زیادی که ایجاد میکند محبوبیت بسیار زیادی در میان صنایع مختلف و بخصوص صنایعی که از فلزات برش خورده بمنظور تولید و ارائه خدمات استفاده زیادی دارند پیدا کرده است.

در برش لیزر دخالت نیروی انسانی به حد اقل میرسد

برای اینکه ‌در مورد خدمات برش لیزر بیشتر بدانید ابتدا باید این موضوع را برای شما شرح دهیم که دستگاه هایی که برای این نوع برش مورد استفاده قرار میگیرند کار انسان برای برش را بسیار آسان کرده اند زیرا دیگر نیازی به استفاده از نیروی انسانی برای برش وجود نخواهد داشت و همه چیز بصورت خودکار انجام خواهد شد. اما چگونه؟ دستگاه های برش لیزری برنامه ای از قبل طراحی شده ای را از طریق کامپیوتر دریافت میکنند که مطابق با آن و بدون اینکه کوچک خطایی داشته باشند روند برش را انجام میدهند. تنها دخالت نیروی انسانی برای کار با این دستگاه های لیزری زمانی است که ورق های فلزی بر روی دستگاه قرار میگیرند و بعد از آن انسان تنها نقش اپراتور را ایفا خواهد کرد. برش که اصلی ترین کار میباشد به طور کلی توسط دستگاه انجام خواهد شد.

دقت و سرعت بالا از مزیت های اصلی برش لیزر

در ادامه برای اینکه در مورد خدمات برش لیزر بیشتر بدانید باید به دقت و همچنین سرعت بالا این روش از برش اشاره داشته باشیم. دقت و همچنین سرعت برش توسط دستگاه برش لیزر بسیار بالاتر از روش های سنتی و دستی است و به کمک آن میتوان به راحتی انواع ورق های فلزی را در کوتاه ترین زمان ممکن برش داد. برای بسیاری از صنایع این موضوع اهمیت زیادی دارد که بتوانند قطعات فلزی برش خورده خود را در مدت کوتاهی دریافت کنند که این دستگاه های لیزری با توجه به سرعت بالای برش میتوانند زمان برش را تا حد زیادی کوتاه کنند. با برش لیزر هیچگونه پلیسه و یا ضایعاتی ایجاد نخواهد شد و یا مقدار ضایعات ایجاد شده تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در نتیجه هزینه ها نیز کاهش می یابد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر