ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 16 فروردین 1400 در ساعت 12 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت برش لیزر نیک مدت زمان برش لیزر آهن و فلزات گوناگون را با به کارگیری از دستگاه مدرن و پیشرفته و پرسنل مجرب به حد اقل خود رسانده است و میتوانید با انتخاب این مجموعه برش با کیفیت بسیار بالا و همچنین بهترین قیمت را به انجام برسانید.

آهن یکی از فلزات بسیار سخت و پر کاربرد در بخش های مختلف ساختمانی و صنعتی میباشد و تا کنون سازه ها و همچنین تجهیزات زیادی با آهن تولید شده اند. اما آهنی که برای تولید محصولات گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد ابتدا باید برش خورده و به ابعاد و اشکال مختلفی تبدیل شود.  اگر تمایل دارید تا پی ببرید فرایند برش لیزر آهن چگونه است باید تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید تا مطالبی را به صورت مختصر به شما شرح دهیم. در پاسخفرایند برش لیزر آهن چگونه است اول از هر چیز باید بگوییم تنها از دستگاه های برش لیزری کمک گرفته میشود و تفاوت آن با روش های مکانیکی و سنتی همین استفاده از دستگاه های اتوماتیک و تمام اتوماتیک برش میباشد. تفاوت آنچنانی نیز میان  دستگاه های اتوماتیک و تمام اتوماتیک در فرایند برش لیزر آهن وجود ندارد و نیاز به نیروی انسانی در استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک کاهش می یابد.

نیروی انسانی عامل مهم در فرایند برش لیزر آهن

اگر به طور کلی قصد داشته باشیم تا به سوال فرایند برش لیزر آهن چگونه است پاسخ دهیم باید به عامل انسانی نیز اشاره کنیم که تاثیر گذاری بسیار زیادی در روند برش دارند. نیروی انسانی که در فرایند برش لیزر آهن به کار گرفته میشوند باید تجربه برش آن هم با دستگاه های اتوماتیک و تمام اتوماتیک را داشته باشند زیرا این دستگاه ها به تنظیمات  خاصی برای برش اصولی نیاز دارند و تنها پرسنلی که تجربه بالایی در این زمینه دارند میتوانند برش را به صورت حرفه ای به انجام برسانند. همچنین نیروی انسانی باید نقش اپراتور را به خوبی در فرایند برش لیزر آلومینیوم ایفا کند زیرا هر چه دقت اپراتور افزایش می یابد در نتیجه نقص و ایرادات ایجاد شده بخصوص در برش های تعداد بالا به مراتب کمتر خواهد شد.

عواملی که بر روی تعرفه فرایند برش لیزر آهن تاثیر گذار هستند

به طور کلی و مختصر در بالا به پاسخ این سوال یعنی فرایند برش لیزر آهن چگونه است پی بردید اما قصد داریم تا در رابطه با عواملی که بر روی تعرفه های برش تاثیر گذار هستند نیز اشاره ای داشته باشیم. یکی از عواملی که بر روی تعرفه برش لیزر آهن تاثیر گذار میباشد نوع فلز و آهنی است که قرار است برش داده شود. آهن با ضخامت بالا و همچنین در حجم و تعداد بالا میتواند در افزایش هزینه های برش تاثیر گذار باشد. همچنین در صورتی که قرار بر حکاکی بر روی ورق های آهنی باشد به دلیل پیچیدگی هایی که دارد ، تعرفه های بالاتری نیز خواهد داشت.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر