ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 اسفند 1399 در ساعت 15 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 مرکز برش لیزر نیک از مراکز تخصصی برش لیزر انواع فلزات در کشورمان است که خدمات‌ دهی بسیار عالی را به مشتریانش ارائه می دهد.

برش لیزر برای انواع مواد مختلف از قبیل چوب، کاغذ، پارچه ، فلزات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد . با پیشرفت تکنولوژی امروزه ما توانسته ایم که انواع مواد را با استفاده از لیزر به صورت دقیق و اصولی برش دهیم. برش فلزات توسط لیزر بسیار مورد توجه قرار گرفته و با استفاده از آن می توان انواع لوازم و قطعات را به تولید رساند. با استفاده از برش لیزر فلزات می توان عملیات برش و حکاکی را بر روی انواع فلزات از جمله برنج ، مس، آلومینیوم، آهن، استیل و غیره انجام داد .

درگذشته برش فلزات نیز به صورت دستی انجام می شد و از دستگاه های بسیار ساده برای برش‌ ها به کار می رفت که موجب می‌شد برش های نهایی کیفیت خیلی خوبی نداشته باشند و کار با دقت بسیار پایینی انجام گیرد ، همچنین بسیاری از برش ها که دارای پیچیدگی و طرح های سخت برای برش زدن بود نمی توانستیم با استفاده از این دستگاه ها اجرا کنیم ولی امروزه با استفاده از دستگاه های برش لیزر که در تنوع مختلفی به تولید رسیده اند، می‌توان برش فلزات را به صورت کاملاً دقیق و بسیار با کیفیت انجام دهیم.

 مراکز بسیاری در زمینه برش فلزات توسط لیزر فعالیت دارند که شما می توانید در صورت نیاز، فلزات را در طرح‌های مورد نظر برش دهید. برش لیزر نیک از معتبر ترین مراکز برش لیزر می باشد که با هزینه های بسیار مناسبی برش فلزات را انجام میدهد.

در فناوری برش لیزر، پرتو های لیزر در نقطه ای متمرکز در محدوده های مورد نظر تابیده می شود و و این پرتو لیزر بسیار قدرتمند بوده و می تواند با ذوب فلز، آن را برش دهد.

مزایای برش لیزر فلزات به صورت پیشرفته

با استفاده از برش لیزر فلزات، کار با سرعت بسیار بالایی انجام می شود و راندمان کاری بالا می‌رود.

با استفاده از برش لیزر فلزات از ایجاد و سوختگی بر روی فلز جلوگیری خواهد شد.

هزینه های برش به مراتب کاهش می یابد.

می توان طرح های بسیار پیچیده و مختلف را بر روی فلزات ایجاد کرد.

 با استفاده از برش لیزر فلزات، کیفیت و ظرافت کار بسیار عالی خواهد بود.

در زمان برش فلزات با استفاده از لیزر هیچ فشار فیزیکی بر روی فلز ایجاد نخواهد شد بنابراین بر روی فلز ردی از برشکاری باقی نخواهد ماند و همچنین کار با دقت بسیار بالایی انجام می گیرد.

مرکز برش لیزر نیک ، برش انواع فلزات را در کیفیت های بسیار بالا و طرح های مورد نظر شما ارایه می دهد. برای کسب اطلاعات درباره ی برش انواع فلزات و هزینه ی آن میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید. این مرکز تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتریانش به عمل می آورد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر