ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 16 فروردین 1400 در ساعت 12 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برش لیزر نیک انواع برش لیزر فلزات را با کیفیت بالا و قیمت ارزان به شما ارائه می دهد. برای برش فلزات به صورت دقیق و پیشرفته و در انواع طرح ها و حکاکی ها می توانید از این مرکز معتبر کمک بگیرید .

 سیکا نوعی آلیاژ فولادی است که به دلیل مقاومت و انعطاف مناسبش، در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، ساخت لوازم و غیره استفاده می شود. برای برش لیزر سیکا از دستگاه‌ های بسیار پیشرفته استفاده می شود، برش این فلز باید با تبحر و مهارت بالایی انجام گیرد و تنظیمات دستگاه ها باید به صورت تخصصی انجام شود ، بنابراین تنها مراکز معتبر و پیشرفته می تواند با برش سیکا را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. برش فلزات امروزه بسیار رواج پیدا کرده و با توجه به کاربرد لیزر در برش فلزات، می توان فلزات را در اندازه های دلخواه به وسیله لیزر برش داد ، همچنین انواع طرح ها و حکاکی ها را با استفاده از برش لیزر انجام می دهند. برش فلزات به صورت دستی بسیار دشوار و زمانبر بوده و به همین دلیل از لیزر در برش فلزات استفاده می گردد و توسط برش‌ لیزر توانسته اند راندمان کاری را بسیار بالا ببرند تا در زمان بسیار کمی محصولات زیادی را به تولید برسانند. انواع فلزات از جمله سیکا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته و برای همین در ابتدا باید توسط لیزر، برش های مورد نیاز را در آن انجام داد.

خدمات برش لیزر سیکا

خدمات برش لیزر سیکا توسط شرکت‌ های ارائه دهنده برش لیزر فلزات ارائه می گردد. به طور کلی برش فلزات به وسیله براده، نور و حرارت انجام می‌گیرد که به روش‌ های مختلفی از جمله فرز کاری، تراشکاری، رزوه زنی، سنگ زنی، سنباده زنی، پلاسما، هواگاز، واتر جت و برش لیزر انجام می گیرد که از میان تمامی این روش ها ، برش لیزر فلزات می تواند کیفیت و دقت بالا را در کنار سرعت بسیار مناسب داشته باشد.

برش لیزر سیکا همانند برش فلزات دیگر از جمله آهن، استیل، برنج، مس، آلومینیوم و غیره انجام می گیرد. این فلز به دلیل اینکه در لوازم و قطعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، می توانیم صورت گسترده در ابعاد و اندازه ها و طرح های دلخواه برای صنایع مختلف، برش دهیم. مرکز برش لیزر نیک از مجموعه های فعال در زمینه برش لیزر فلزات از جمله برش لیزر سیکا در کشورمان است که خدمات‌دهی عالی را با هزینه بسیار مناسبی به مشتریان خود ارائه می دهد و توانسته برش‌لیزر را با کیفیت بسیار عالی به انجام رساند. کیفیت و قیمت دو اصل بسیار مهم در این مجموعه بوده و همواره در تلاش است تا خدمات‌دهی خود را با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به مراجعین خود ارائه دهد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما در این مرکز تماس بگیرید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر