ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 دی 1399 در ساعت 14 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مجموعه برش لیزر نیک را صنایع و واحد های تولیدی که از انواع فلزات برای تولید محصولات خود استفاده میکنند به خوبی میشناسند و میدانند که این مجموعه خدمات برش را با تجهیزات و دستگاه های مدرن و همچنین پرسنل حرفه ای به مشتریان خود ارائه میدهد .

فلزات از جمله عناصر بسیار سختی هستند که این موضوع  باعث شده تا برش آنها تحت تاثیر قرار گرفته و دشواری های خاص خود را داشته باشد. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا برش فلزات نیز با پیشرفت هایی مواجه شود و امروزه از روش برش لیزری بدین منظور کمک گرفته میشود. اما برش لیزر فلزات چه کاربردی دارد؟ برای پاسخ به این سوال  بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. برش لیزر فلزات اول از هر چیز در صنایع بیشترین کاربرد را به خود اختصاص داده است. امروزه صنایع زیادی وجود دارند که در کشور ما مشغول به فعالیت هستند که تمامی این صنایع نیز برای اینکه بتوانند روند تولید را تا حد زیادی تسریع  کنند از برش لیزر کمک گرفته تا قطعات فلزی مورد نیاز خود را  در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند. البته برش لیزر فلزات مزیت دیگری را نیز برای آنها ایجاد میکند که آن هم دقت بالای برش  میباشد.

کاربرد برش لیزر فلزات در حکاکی

برای پی بردن به این موضوع که برش لیزر فلزات چه کاربردی دارد بهتر است کاربرد دیگر لین روش برش را نیز نام ببریم که حکاکی بر روی ورق های فلزی میباشد. حکاکی بر روی ورق های فلزی کاری بسیار حساس و دقیق است و با روش های سنتی و قدیمی نیز احتمال خطا و ضایع شدن ورق های فلزی وجود دارد که از این رو بهترین راه برای حکاکی استفاده از روش های برش لیزری میباشد. برش لیزری امروزه کمک بسیار زیادی به حکاکی بر روی فلز  کرده است و میتوان هر طرحی را حتی در صورتیکه بسیار پیچیده باشد بر روی ورق های فلزی حک نمود. حکاکی بر روی فلز با استفاده از دستگاه های برش لیزری  همچنین با توجه به اینکه دقت بالایی دارند با ضایعات و پلیسه های بسیار کمتری انجام میشود. تنها کافیست تا  برنامه و طرح مورد نظر به کامپیوتر دستگاه برش لیزری وارد و تعریف شود که بعد از آن دستگاه بصورت خودکار روند برش را انجام خواهد داد.

برش لیزری و کاربرد آن در تبلیغات

در انتها نیز برای دانستن این موضوع که برش لیزر فلزات چه کاربردی دارد باید به نقش تبلیغاتی آن اشاره کنیم. حکاکی بر روی فلزات در امر تبلیغات نقش بسیار مهمی دارد زیرا زمانی که لوگو و یا نام شرکت و یا برند بر روی فلز حک میشود دیگر امکان پاک و حذف شدن آن از روی فلز وجود نخواهد داشت و همین موضوع  نشان دهنده نقش تبلیغاتی بسیار خوب برش لیزر میباشد. امروزه هر نوع اطلاعات مورد نظر مشتری توسط این دستگاه های برش لیزری بر روی ورق های فلزی حک میشود  و تا سالیان طولانی حکاکی انجام شده بر روی فلز باقی خواهد ماند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر