ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 دی 1399 در ساعت 15 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مجموعه برش لیزر نیک جزو مجموعه های حرفه ای و همچنین قدیمی در زمینه برش لیزر میباشد که بمنظور ارائه خدماتی با کیفیت تجهیزات و دستگاه های برش لیزر  مدرن را در اختیار گرفته تا سرعت و همچنین دقت برش تا حد زیادی افزایش یابد.

فلز برنج در زمره فلزاتی قرار میگیرد که با توجه به ویژگی های بسیار زیاد خود کاربرد فراوانی پیدا کرده است و امروزه از آن در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی استفاده زیادی میشود. ارزشمند بودن فلز برنج باعث شده تا برش‌ آن نیز اهمیت زیادی داشته باشد. برش برنج امروزه دیگر به روش های سنتی انجام نمیشود و روش های لیزری برای برش بیشترین کاربرد را پیدا کرده اند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد برش لیزر برنج بیشتر بدانید. در برش لیزر برنج دستگاه های برش لیزری مورد استفاده قرار میگیرند که این دستگاه بواسطه دقت بسیار زیادی که دارند و همچنین سرعت عمل بالا مورد توجه بسیاری از صنایع قرار گرفته اند. در برش لیزر برنج دیگر نگرانی در مورد پلیسه دار شدن ورق و یا ضایع شدن آن وجود ندارد و ورق ها به صورت کاملا حرفه ای و بدون هیچگونه خطایی برش خواهند خورد.  دستگاه های برش لیزر برنج نیز کاملا خودکار عمل میکنند و نیازی به استفاده از نیروری انسانی تنها در موارد بسیار کمی  وجود ندارد. این دستگاه ها تنها زمانی به نیروی انسانی نیاز دارند که ورق های برنجی باید بر روی دستگاه و بمنظور برش قرار گیرند.

کاربرد برش لیزر برنج در ساخت لوازم تزئینی و ظریف

برای این که در در مورد برش لیزر برنج بیشتر بدانید بهتر است تا در مورد کاربرد آن اطلاعاتی را بدست آورید. ورق برنج از ارزشمند ترین ورق های فلزی محسوب میشود که برش آن نیاز به دقت و حساسیت بالایی دارد. برش ورق های برنجی شاید در ابعاد بزرگ به روش های دیگر نیز امکان پذیر باشد اما برای برش این ورق ها در صورتیکه که برش در سایز و ابعاد کوچکی انجام شود نیاز به دقت بالایی دارد. برش در ابعاد کوچک با روش های سنتی خطای زیادی را در پی دارد و به همین دلیل در بسیاری از لوازمی که با روش های قدیمی برش میخورند شاهد هستیم که برش با دقت بسیار کمی انجام شده است و رضایت بخش نیست. امروزه در ساخت تمامی لوازم تزئینی بخصوص لوازم خانگی و آشپرخانه از برش لیزری برای برش ورق های برنجی استفاده میشود.

کاربرد برش لیزر برنج  در ساخت قطعات بزرگ و همچنین حساس

برای اینکه در مورد برش لیزر برنج بیشتر بدانید باید به کاربرد آن در کنار برش قطعات ظریف به برش قطعات بزرگ و حساس اشاره کنیم. برش لیزر برنج در کشتی سازی و برای ساخت قطعات مختلفی از کشتی کاربرد فراوانی دارد. قطعات زیادی از کشتی وجود دارند که برای ساخت آنها ابتدا باید به خوبی برش بخورند که این برش نیز باید با دقت بالایی انجام شود. همچنین برش لیزر برنج در  بخش های نظامی مانند ساخت اسلحه و فشنگ نیز کابرد فراوانی پیدا کرده است. حساسیت بالای قطعاتی که در ساخت تجهیزات نظامی مورد استفاده قرار میگیرند باعث شده تا تنها از برش لیزر  استفاده شود.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر