ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 اسفند 1399 در ساعت 16 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مرکز برش لیزر نیک با توجه به خدمات بسیار باکیفیت خود در جهت کسب رضایت مشتریانش همواره در تلاش بوده و می‌تواند به شما خدمات بسیار عالی و به روز را ارائه دهد.

 برنج یکی از فلزاتی است که امروزه در ساخت انواع لوازم و ظروف‌ و وسیله ها مورد استفاده قرار می گیرد، برنج به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن و مقاومت بالایی که دارد و همچنین جلای آن، برای وسیله های تزئینی و یا قطعات در دستگاه ها و همچنین ظروف و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. برش لیزر یکی از فناوری‌ های پیشرفته‌ ای است که به وسیله آن می توان برنج را به صورت بسیار باکیفیت برش داد. در واقع در صورتی که از برش لیزر برنج استفاده نشود نمی توان طرح های پیچیده و دشوار را بر روی برنج اجرایی کرد و سایر روش های سنتی نظیر فرزکاری، تراشکاری و غیره قابلیت اجرای برش در طرح های گوناگون را ندارند. بنابراین دستگاه های برش لیزر توانستند نیاز ما به انواع برش ها را تامین کنند و همچنین با توجه به گسترش استفاده از فلزات در صنایع مختلف ، نیاز به خدمات برش برنج نیز افزایش پیدا کرده است.

 مزیت‌ های بسیار مهم در برش لیزر برنج

از مهم ترین مزایای استفاده از روش برش لیزر، سرعت بالا کار می باشد که می تواند در زمان بسیار کوتاهی تعداد زیادی برش ها را به انجام رساند، همچنین کیفیت نهایی کار ،با کیفیت بسیار عالی و دقیق خواهد بود ، پس برای انواع لوازم زینتی و ظریف نیز می‌توان از برش لیزر برنج بهره برد.

قیمت برش لیزر برنج

 هزینه‌ هایی که برای برش لیزر برنج در نظر گرفته می‌شود، توسط هر مرکز به صورت جداگانه بوده بنابراین انتخاب یک مرکز معتبر و با تجربه می تواند علاوه بر هزینه های مناسب ، کیفیت بالایی هم دریافت کرد و همچنین با توجه به نوع برش ها و میزان و سختی کار می‌تواند تعرفه های برش لیزر برنج متفاوت باشد. مرکز برش لیزر نیک با در نظر گرفتن هزینه های بسیار مناسب در جهت خدمت رسانی به هموطنان عزیز توانسته باعث رضایتمندی آنها گردد.

مزایای استفاده از برش لیزر برنج در صنایع

برش لیزر برنج به ما این امکان را می دهد تا طرح های خلاقانه و پیچیده را اجرا کنیم.

سرعت کار با برش ها توسط برش لیزر برنج بسیار بالا خواهد بود.

لبه های برش بسیار منظم می خواهد بود.

 دقت و کیفیت اصل مهمی است که در برش لیزر برنج مشاهده می شود .

به وسیله برش لیزر برنج می توان هزینه ها را تا حد بالایی کاهش داد.

با استفاده از برش لیزر ، فلز تاب بر نمی دارد و ضایعات آن تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.

کیفیت لبه های برش داده شده بسیار بالا خواهد بود با استفاده از برش لیزر برنج، می توان تولیدات را افزایش داد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر