ورود کاربرانعضویت کاربران
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 دی 1399 در ساعت 14 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت برش لیزر نیک با توجه به اینکه یکی از شرکت های مدرن برش لیزری در کشور میباشد همواره سعی نموده  تا در کنار برش با کیفیت بالا  تعرفه های مناسبی را نیز بر روی خدمات خود اعمال نماید که این موضوع باعث شده تا رضایت مشتریان مجموعه به طور کامل جلب شود.

فلزات استفاه فراوانی در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی دارند و با توجه به همین کاربرد بسیار زیاد برش آنها اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. در میان تمامی فلزات این استیل است که امروزه در بیشتر صنایع و واحد های تولیدی  مورد استفاده فراوانی پیدا کرده است. فلز استیل از ارزشمند ترین فلزات محسوب میشود و به همین دلیل برش آن باید با دقت بالایی انجام شود. برش لیزر استیل با دقت بالا و همچنین کوتاه ترین زمان ممکن تنها با تجهیزات و دستگاه های لیزری امکان پذیر است . اما برش لیزر استیل چگونه انجام می شود؟‌ برش لیزر استیل توسط دستگاه های لیزری  بسیار پیشرفته انجام میشود که دقت بالای این دستگاه ها امکان ایجاد ضایعات و پلیسه را به کمترین میزان ممکن میرساند.

برش لیزر استیل با استفاده از گاز اکسیژن

یکی از روش ها برای اینکه پی ببرید برش لیزر استیل چگونه انجام می شود برش با استفاده از گاز اکسیژن میباشد. برش لیزر استیل با استفاده از گاز اکسیژن در مواردی مورد استفاده قرار میگیرد که ضخامت ورق استیل کم باشد و برای ورق های استیل با ضخامت بالا کاربردی ندارد. کیفیت برش در برش لیزر استیل با کمک از گاز اکسیژن به نسبت گاز نیتروژن پایین تر میباشد و به همین دلیل نیز هست که از این روش برای برش ورق های با ضخامت کم استفاده میشود. اما این روش برش لیزر هزینه ها را نیز در مقایسه با برش با نیتروژن تا حدی میکاهد که از روش های مقرون بصرفه محسوب میشود.

برش لیزر استیل با استفاده از گاز نیتروژن

از دیگر روش های برش لیزر استیل استفاده از گاز نیتروژن میباشد. گاز نیتروژن میتواند در مقایسه با اکسیژن دقت برش را تا حد زیادی افزایش دهد و از روش های پر کاربرد در برش هایی است که در آنها باید دقت بالایی به خرج داده شود. همانطور که در بالا گفته شد استفاده از برش لیزر استیل با اکسیژن برای برش ورق های با ضخامت بالا چندان مناسب نیست اما در مقایل برش لیزر استیل با استفاده از گاز نیتروژن این مزیت را ایجاد میکند تا بتوان ورق های ضخیم را نیز آن هم با دقت بالا برش داد.

شرکت برش لیزر نیک روش های نوین و مدرن برش لیزر را برای برش ورق های استیل و همچنین دیگر فلزات مورد استفاده قرار میدهد که همگی این روشها باعث میشود تا امکان برش با دقت بالا فراهم شود و کمترین میزان پلیسه و ضایعات نیز با توجه به ارزش بسیار بالای ورق های استیل به وجود آید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر